کیان جون کیان جون ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

پسرای گلم کیان و کارن

نوروز 94

1394/2/5 13:52
نویسنده : somayyeh
268 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             پسر نازنینم عیدت مبارک

امسال عید موقع سال تحویل خواب بودیم البته قصد داشتیم بیدار بشیم ولی خواب موندیم اونم تقصیر بابایی بود که گفت من بیدارتون میکنم  شما بخوابین .خودش زودتر از ما خوابیده بود بعدش هم گفت گوشیم زنگ نزده واز این حرفااااااااااااااااااکه مثلا توجیه کنه .عصبانیچشمک

صبح که از خواب بیدار شدیم رفتیم خونه بابابزرگ و مامان جون .ناهار هم خونه مامان جون بودیم و دایی جون و خاله جون هم بودن و خیلی خوش گذشت .

مامانی طبق معمول هر ساله بعد از دو سه روز تعطیلی اول سال باید تا شب توی اداره بمونه چون خیلی کار داره توی این روزایی که من اداره بودم عصرا گاهی اوقات میومدی اداره پیشم این عکسا هم از سفره هفت سین اداره مامانیه .

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 14:24
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا