کیان جون کیان جون ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

پسرای گلم کیان و کارن

افتادن اولین دندان شیری پسر نازنینم

1396/9/24 12:25
نویسنده : somayyeh
193 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز اومدی به من گفتی مامان من که مسواک میزنم چرا دندونم اینجوری شده نگاه کردم دیدم دندونت یک کوچولو داره تکون میخوره اون موقع برات توضیح دادم که این دندون شیریه میفته بعد به جاش دندونای دائمیت در میاد و بهت گفتم داری بزرگ میشی ،مرد میشی ،و...که کلی خوشحال شدی .چند روزی گذشت تا اینکه یه شب دندونت دیگه اماده کشیدن بود کلی باهاش بازی کردی تا بالاخره درش آوردی البته قبلش قول یه جایزه رو هم از من گرفتی محبت

 

 

تلاش پسرم برای کشیدن دندونش خستهخسته

 

 

 

                                                  

 

 

 

 

 

 

 

این هم از جشن پسرگلممممممممممممممممممممحبتبغلمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)